霊感に打たれる

霊感に打たれる

雷のように

 

僕は何者なのか

探していたけど

 

混乱の中で

熱に浮かされて

 

何故なのだろう

意味を求めて

 

彷徨い歩いた

青春の日々

 

ベールを剥いで

 

分析して傷つけることを許して

僕を苦しめていた

あの頃

 

僕は僕でしかないと気づいたいまと

これから

 

(Google translation)

Be inspired by inspiration

Like thunder

 

Who am I?

Although I was looking for it

 

In the confusion

Beat by heat

 

Why?

Looking for meaning

 

I wandered.

Days of youth

 

Peel off the veil

 

Allow analyzing and hurting

I was in trouble

At that time

 

Now that I realized that I am only myself

from now on